چاپ کردن این صفحه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

شرکت نیمن آلمان با ۱۷۵ سال سابقه در زمینه تولید مصنوعات چوبی در حال حاظر یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان ورق های ام دی اف در بین کشورهای تولید کننده این ورق ها می باشد. ورق های ام دی اف نیمن آلمان با قابلیت پلی گلس از یک لایه هفتادو پنج میکرونی از پلی استر که بر روی ورق های ام دی اف ملامینه خود پرس کرده است که باعث شده از طول عمر بالایی برخوردار شود و همچنین قابلیت ضدخش داشته باشد..

Niemann2


از مزایای ورق های ام دی اف این شرکت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– در ورق های ملامین و پلی گلس تولیدی شرکت نیمن آلمان به مرور زمان تغییر رنگ ایجاد نمی شود که خود باعث تولید عمر این ورق ها می باشد.
– در برابر خراش به مقدار زیادی مقاوم است تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز نمایید.
– لبه های این ورق بدون درز می باشند که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
– درخشندگی و براقی
– مقاومت در برابر سایش
– روکش ملامینه دوطرفه که یک طرف براق و طرف دیگر مات می باشد
با توجه به اینکه ورق تولیدی نیمن آلمان از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون کلیاف ایتالیا، نیمن آلمان، آلویک اسپانیا، فینسا اسپانیا و یا ای جی تی ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوزا طری در طرح های اجرایی برخوردار شوید. برای دیدن نمونه های اجرا شده از این شرکت ها می توانید در بخش  پروژه ها  که توسط شیراز دکور انجام شده  به صورت آنلاین و یا با مراجعه به نمایشگاه های دکوراسیون داخلی شیراز دکور  به صورت حضوری و با وقت قبلی همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب بازدید فرمایید و با کارشناسان شرکت صحبت نمایید . اطلاعات بیشتر در سایت رسمی نیمن آلمان : http://www.niemann-moebelteile.de/en/welcome.php

بازدید 7603 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 10 مهر 1397 ساعت 20:13